Vijfjescollecte 11 oktober

Op D.V. zondag 11 oktober worden in zowel de ochtend- als de avonddienst, voor de 2e keer dit jaar, de welbekende vijfjescollecte gehouden.

Het college van kerkrentmeesters vraagt u vriendelijk een bedrag van € 5,00 aan deze collecte bij te dragen. Dit jaar willen we een extra oproep doen om aan deze collecte mee te doen omdat de reguliere collecte opbrengsten voor de kerkvoogdij nog niet op het niveau liggen van de collectes in 2019. Deze extra inkomsten zijn heel belangrijk om de financiële positie van onze plaatselijke Hervormde Gemeente gezond te houden. Het college beveelt deze collecte dan ook nu weer van harte bij u aan en vraagt u indien mogelijk een veelvoud van het vijfje te doneren.

Zoals we gewend zijn in de Givt-app is de 1e collecte voor de diaconie en zal de vijfjescollecte deze zondag de 2e collecte zijn. Bij bankstorting a.u.b. onder vermelding ‘vijfjescollecte’.