Vacature hoofdkoster Biesboschkerk

Eind april ontstaat er een vacature voor hoofdkoster van de Biesboschkerk. Broeder Piet van Veen en zijn vrouw Adrie stoppen na 6 jaar met dit belangrijke werk. Wij vinden dat uiteraard jammer, respecteren hun besluit en zijn hen veel dank verschuldigd voor al hun inzet en medewerking.

Het College van Kerkrentmeesters is op zoek naar kandidaten of echtparen die belangstelling in deze functie hebben. Als hoofdkoster bent u het visitekaartje van de kerkelijke gemeente van zowel wijk 1 als 2 en zorgt u ervoor dat alles in de Biesboschkerk op rolletjes loopt.

Heeft u of hebben jullie interesse om meer over deze functie en de bijbehorende werkzaamheden te weten te komen? Maakt u dan dit voor vrijdag 15 maart aanstaande kenbaar door een bericht te sturen naar personeel@hervormdwerkendam.nl of bel met Gerrit Hoeflak via 06-1101 3969.
Uiteraard staat het u ook vrij om één van de andere kerkrentmeesters hierover aan te spreken.