Nieuwe categorie middagdienst kerktijd.nl

Zoals gisteren afgekondigd en u ook in Kerkklanken zult kunnen lezen die deze week verschijnt, is er vanaf zondag 18 oktober een extra dienst om 14.30 uur in de Biesboschkerk. Om uitgenodigd te kunnen worden voor deze middagdienst, is het belangrijk dat u deze categorie aanklikt in uw account op kerktijd.nl

Omdat het aantal personen dat de middagdienst in het account heeft geactiveerd nog niet heel groot is, bestaat de mogelijkheid dat u bent/ wordt uitgenodigd voor zowel de ochtend- als de middagdienst. Weigert u in dat geval alstublieft één van beide uitnodigingen, anders krijgt u tweemaal dezelfde preek te horen. Bovendien kan o.b.v. de weigeren van de uitnodiging weer iemand anders worden uitgenodigd.