Ds. Ten Brinke heeft bedankt voor beroep
Ds. Ten Brinke heeft gemeend te moeten bedanken voor het op hem uitgebrachte beroep. De contacten en ontmoetingen met gemeente en kerkenraad waren goed. In de biddende zoektocht, en met een open Bijbel, is hem gebleken dat dit niet het moment is om Oud-Beijerland te moeten verlaten. Een teleurstelling voor onze gemeente.
Laatste wijkberichten
- Liturgie Kerkdienst(en)
- Wijknieuws wk 23 ‘2026’
- Nieuwsbrief fam. Van der Knijff
- Wijknieuws wk 21 ‘2026’
- Wijknieuws wk 19 ‘2026’
- Conceptversie beleidsplan 2026-2030
- Wijknieuws wk 16 ‘2026’
- TweeKlank nr. 74, voorjaar 2026
- Wijknieuws wk 14 ‘2026’
- Fam. van der Knijff
- Wijknieuws wk 12 ‘2026’
- Wijknieuws wk 10 ‘2026’