Afschalen corona maatregelen

De kerkenraad heeft op dinsdag 22 februari vergaderd over het afschalen van de coronamaatregelen.

Besloten is om alle maatregelen die er waren op te heffen. We zijn en blij en dankbaar dat we dit besluit na twee jaar kunnen nemen. Vanaf zondag 27 februari is iedereen weer welkom in de kerkdiensten. U krijgt dus geen uitnodiging meer via kerktijd.nl.

Het zal best even wennen zijn. Er zullen ook gemeenteleden zijn die nog wat voorzichtig zijn bij het innemen van een zitplaats. Houd aub één stoel tussenruimte, zeker wanneer iemand dat aan u vraagt. Laten we elkaar daarin respecteren. Kunnen we rekenen op uw medewerking en begrip?

Over de wijze van de viering van het Heilig Avondmaal op DV. zondag 20 maart wordt u later geïnformeerd. De collectezakken blijven nog wel in de hal van de kerk staan. Het is nu nog niet verstandig om de collectezakken door te geven zoals dat voor corona gebruikelijk was.

Tot zondag!