Voortgang diensten september/oktober

Tot onze grote vreugde zien wij dat nu de zomervakantie achter de rug is dat ook de kerkgang weer toeneemt, fijn om steeds meer gemeenteleden te ontmoeten (als is het nu nog op enige afstand).

Om alles ordelijk te laten verlopen is er, zoals u weet, een verdeling gemaakt op achternaam. Ook in september en oktober gaan wij hier mee door. Onderstaand het overzicht voor de komende twee maanden:

6 sept (ochtenddienst): S t/m Z
6 sept (avonddienst): Iedereen welkom
13 sept (ochtenddienst): A t/m M
13 sept (avonddienst):Iedereen welkom
20 sept (ochtenddienst): K t/m R
20 sept (avonddienst):Iedereen welkom27 sept (ochtenddienst): S t/m Z
27 sept (avonddienst): Iedereen welkom

4 okt (ochtenddienst): A t/m M
4 okt (avonddienst):Iedereen welkom
11 okt (ochtenddienst): K t/m R
11 okt (avonddienst):Iedereen welkom18 okt (ochtenddienst): S t/m Z
18 okt (avonddienst): Iedereen welkom
25 okt (ochtenddienst): A t/m M
25 okt (avonddienst):Iedereen welkom

Tijdens de ochtenddiensten is zoals gebruikelijk oppas en kindernevendienst. Uiteraard zijn ook hier afspraken over gemaakt. Ouders die hun kinderen bij de oppasdienst brengen wordt gevraagd niet in het oppaslokaal te komen. Na afloop van de dienst kunnen de kinderen bij de nooddeur (buiten) worden opgehaald.

Voor de kindernevendienst geldt dat we kinderen bij binnenkomst vragen hun handen te desinfecteren. Ook vragen wij u om in de kerkzaal zo te gaan zitten dat uw kind(eren) geen andere gemeenteleden hoeven te passeren als ze naar de KND gaan. Zowel bij de oppas als de kindernevendienst wordt er extra schoongemaakt.

Bij binnenkomst is het mogelijk om de collecte direct in de collectezakken te doen. Natuurlijk kunt u, uw collecten ook nog steeds via de GIVT-app over te maken. Meer informatie kunt u hier vinden: https://www.hervormdegemeentewerkendam.nl/geven

Graag tot zondag!