Nacht van Gebed 2021

Blijf voor ons bidden! Dat is keer op keer wat de vervolgde kerk van ons vraagt. Door mee te doen aan de Nacht van Gebed bid je, samen met andere christenen, een (deel van de) nacht lang voor de vervolgde kerk. Met opzet ’s nachts, als teken van verbondenheid, omdat veel vervolgde christenen alleen in het donker of in het geheim kunnen samenkomen. Zo staan we naast hen in hun dagelijkse strijd. De Nacht van Gebed vindt plaats in de nacht van vrijdag 4 op zaterdag 5 juni van 20.00 tot 04.00 uur.

Dit jaar willen we weer samenkomen in de Bron om samen te bidden. Aan de hand van filmpjes brengen we enkele landen onder de aandacht waar sprake is van vervolging. En horen we de persoonlijke en aangrijpende maar ook voor ons bemoedigende verhalen van onze broeders en zusters in die landen.  We hopen dat er weer vele ouderen maar ook jongeren het verlangen hebben om thuis of in de Bron met ons mee te bidden. Wij verwachten rond de klok van 21.30 uur een spreker van Open Doors. Hij zal iets vertellen over de situatie in Iran.

In verband met de Covid 19 maatregelen stellen wij het op prijs dat u/jij je van tevoren op wil geven. Dit kan door te mailen of een berichtje te sturen naar één van onderstaande personen, graag met vermelding welk gedeelte van de avond/nacht je aanwezig wilt zijn.

John den Otter: johndenotter65@gmail.com    telefoonnummer 06-36511764

Piet Top:              topwerkendam@gmail.com     telefoonnummer 06-12960397